headlines internetmarketing

SEO Mythbusting; een nieuwe video serie van Google

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Er komt een nieuwe videoserie aan van het Google Webmaster Trends Analyst team. Deze video serie, genaamd "SEO Mythbusting", is in het leven geroepen om algemene misvattingen te verhelderen en dringende vragen over SEO gerelateerde onderwerpen te beantwoorden.

Lees meer bij Dutchcowboys

Nieuwe link-attributen en wijziging interpretatie nofollow

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Nieuwe link-attributen en wijziging interpretatie nofollow

Op dinsdag 10 september viel er als vanuit het niets nieuws uit de lucht van Google Webmasters: er zijn nieuwe link-attributen die meer context geven aan een link én rel=”nofollow” wordt vrijer geïnterpreteerd door Google.

Wat zijn deze nieuwe link-attributen, wanneer pas je ze toe en wat gaat er gebeuren met rel=”nofollow”?

Lees verder bij SeoNieuws

Google Ads: drastische verandering matchtypes een verbetering?

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Google Ads: drastische verandering matchtypes een verbetering?Let op: jouw zoekwoorden in Google Ads staan momenteel op het punt te matchen met zoekopdrachten waar ze nog nooit mee gematcht zijn.

Lees verder bij Frankwatching

Vijf onmisbare SEO-ontwikkelingen voor 2020

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Vandaag de dag worden ruim 3,6 miljoen zoekopdrachten per minuut uitgevoerd en er zijn bijna twee miljard websites gepubliceerd op het internet. Een goede online zichtbaarheid is een belangrijke succesfactor om je te onderscheiden. Hoe zorg je voor een goede online zichtbaarheid in de wirwar van het wereldwijde web?

Lees verder bij Emerce

Subcategorieën

Alles-in-één-vergelijker en vergelijk internet, bellen en televisie.