Result Driven Online Marketing
  1. Traffic4u wint drie Dutch Search Awards

    Wat een avond! Een tal van nominaties resulteerde gisteravond in drie Dutch Search Awards voor Traffic4u! Gisteravond werden in DeFabrique in Utrecht voor het derde jaar op rij de Dutch Search Awards uitgereikt . Traffic4u was met haar klanten Jumbo, Mercedes – Benz, NS en Wehkamp genomineerd. Ook waren Traffic4u consultants Oeds Baart en Gerben […]

    Het bericht Traffic4u wint drie Dutch Search Awards verscheen eerst op Traffic4u.

  2. Pitch jouw idee, product of startup op The Floor is Yours 2018!

    Je hebt een steengoed idee. Misschien is het zelfs al een product geworden. Of een startup. Je staat te springen om de wereld daarmee kennis te laten maken. Dat kan op ‘The Floor is Yours’! Net zoals voorgaande jaren staat ook dit jaar de laatste Online Tuesday van het jaar in het teken van innovatieve […]

    Het bericht Pitch jouw idee, product of startup op The Floor is Yours 2018! verscheen eerst op Traffic4u.

  3. Black Friday: Happy Friday? Vijf tips voor een succesvolle afsluiting van het jaar

    Het is alweer november en dus komen kortingsdagen zoals Singles Day, Black Friday en Cyber Monday er weer aan. Een beetje retailer doet hier aan mee. Toch? Maar is het eigenlijk wel aantrekkelijk om mee te doen? Wat vraagt het van je organisatie? En ook: wat moet je doen om de kortingsdagen tot een succes […]

    Het bericht Black Friday: Happy Friday? Vijf tips voor een succesvolle afsluiting van het jaar verscheen eerst op Traffic4u.

  4. Traffic4u achtmaal genomineerd voor de Dutch Search Awards

    De derde editie van de Dutch Search Awards komt eraan. Traffic4u is maar liefst acht keer genomineerd. Een resultaat om trots op te zijn! Jumbo is (in samenwerking met MediaMonks en UM) genomineerd voor de Beste Video Campagne, Mercedes – Benz voor het Beste gebruik van Search in Automotive, NS voor de Beste Lokale Campagne en […]

    Het bericht Traffic4u achtmaal genomineerd voor de Dutch Search Awards verscheen eerst op Traffic4u.

  5. Grand Prix Content Marketing nominatie voor social campaign Wavin

    Wavin, Europees marktleider op het gebied van kunststof leidingsystemen en IPG Mediabrands zusjes Traffic4u en Yune zijn samen genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing Award voor de inzet van social binnen de B2B campagne ‘De Wavin Straatkolk’. De wat? Juist ja, de Wavin Straatkolk. Dé kolk die zorgt voor een feilloze afvoer van regenwater […]

    Het bericht Grand Prix Content Marketing nominatie voor social campaign Wavin verscheen eerst op Traffic4u.

  6. VAN DYNAMISCHE VIDEO TOT PROGRAMMATIC TV: WAT IS HET EN WAAR STAAN WE IN DE NEDERLANDSE MARKT?

    Online video zien we ieder jaar groeien. In 2017 is de ad spend met 40% gegroeid ten opzichte van het jaar ervoor (IAB Report on 2017 Digital Advertising Spend). Er komen nieuwe formats bij, meer publishers krijgen video inventory en dit zorgt er onder andere voor dat het landschap complexer wordt. Met deze ontwikkelingen en […]

    Het bericht VAN DYNAMISCHE VIDEO TOT PROGRAMMATIC TV: WAT IS HET EN WAAR STAAN WE IN DE NEDERLANDSE MARKT? verscheen eerst op Traffic4u.

  7. GOOGLE’S ‘EXACT MATCH’ WORDT STEEDS MINDER EXACT

    Google Ads heeft stilzwijgend een nieuw artikel in het helpcentrum geplaatst over de veranderende werking van exact match, zonder hier verder uitgebreid aandacht aan te besteden. Sinds 1 oktober 2018 zijn, in eerste instantie Engelse, exacte zoekwoorden nog minder exact geworden. De matching van exacte zoekwoorden wordt namelijk uitgebreid met ‘zelfde betekenis en intentie’. In […]

    Het bericht GOOGLE’S ‘EXACT MATCH’ WORDT STEEDS MINDER EXACT verscheen eerst op Traffic4u.

  8. IPG MEDIABRANDS ORGANISEERT HAAR TWEEDE REDEFINE RETAIL CONGRES EN PRESENTEERT DAAR DE NIEUWSTE RESULTATEN VAN HAAR RETAIL BUYING STUDY

    AMSTERDAM, 3 september 2018 – TRENDS IN RETAIL: HIGH TECH, HUMAN TOUCH   Na een succesvolle eerste editie in 2017, organiseert IPG Mediabrands haar tweede retailcongres. Met het thema “TRENDS IN RETAIL: HIGH TECH, HUMAN TOUCH” belooft het een zeer inspirerend event te worden over trends en inzichten die voor retail Nederland bepalend zijn.   […]

    Het bericht IPG MEDIABRANDS ORGANISEERT HAAR TWEEDE REDEFINE RETAIL CONGRES EN PRESENTEERT DAAR DE NIEUWSTE RESULTATEN VAN HAAR RETAIL BUYING STUDY verscheen eerst op Traffic4u.

  9. Van DoubleClick naar Display & Video 360, de zeven belangrijkste wijzigingen

    Er is al veel over geschreven en gedeeld, Doubleclick bestaat niet meer. Ondanks dat het her en der wat verdrietige collega’s opleverde, zijn er ook een aantal mooie nieuwe features bij gekomen met de lancering van Display & Video 360. Nu we er allemaal even aan hebben kunnen wennen, duiken wij dieper in op wat […]

    Het bericht Van DoubleClick naar Display & Video 360, de zeven belangrijkste wijzigingen verscheen eerst op Traffic4u.

  10. Interne Linkwaarde – 8 concrete take-aways voor maximaal on-site rendement

    Autoriteit is één van de belangrijkste factoren binnen SEO en zal de aankomende jaren nóg belangrijker worden in de strijd om topposities. Waar vroeger autoriteit nog ‘gekocht’ kon worden, moet je het nu verdienen. Hoe rijker en waardevoller de content is, hoe groter de kans dat deze gedeeld zal worden. Oftewel: van kwantiteit naar kwaliteit; […]

    Het bericht Interne Linkwaarde – 8 concrete take-aways voor maximaal on-site rendement verscheen eerst op Traffic4u.