Result Driven Online Marketing
  1. Emerce Digital Marketing Live 2019: de belangrijkste need to knows

    In een wereld waarin het consumentenvertrouwen lager is dan ooit, gebruikers blind lijken voor advertenties en het gebruik van adblockers toeneemt, lijkt het steeds lastiger te worden om de aandacht te pakken. Op de 9e editie van Emerce Digital Marketing Live werd duidelijk hoe merken dit vandaag de dag toch heel succesvol doen. Shoppable Video: […]

    Het bericht Emerce Digital Marketing Live 2019: de belangrijkste need to knows verscheen eerst op Traffic4u.

  2. Melanie Exmann en Tom Veenhuijsen winnen een IAB Programmatic Talent Award

    Collega’s Melanie Exmann en Tom Veenhuijsen hebben gisteravond een IAB Programmatic Talent Award gewonnen. Melanie Exmann mocht de prijs voor Data Hero in ontvangst nemen en Tom Veenhuijsen die voor Campaign Manager. Het winnen van de awards betekent een mooie opsteker voor dit duo dat al een paar jaar voor Reprise werkt! Melanie is Product […]

    Het bericht Melanie Exmann en Tom Veenhuijsen winnen een IAB Programmatic Talent Award verscheen eerst op Traffic4u.

  3. Geslaagde Launchdag voor InVision

    Viewability, ad fraud en brand safety zijn logischerwijs belangrijke onderwerpen voor adverteerders. Daarom organiseerden wij 9 mei de InVision Launchdag. InVison is de eerste tool die verschillende databronnen, waaronder die van onze partners, combineert om zodoende tot scherp inzicht te komen in inventory en viewability.  InVision maakt het mogelijk om terrabytes aan informatie te verwerken […]

    Het bericht Geslaagde Launchdag voor InVision verscheen eerst op Traffic4u.

  4. Bert van Dijk Bing EMEA Influencer of the Year

    Trots zijn we op onze collega Bert van Dijk! Hij werd gisteravond bij de Bing Partner Awards verkozen tot EMEA Influencer of the Year! Bert begon zes jaar geleden als trainee bij Traffic4u en heeft zich in deze periode ontwikkeld van junior consultant naar Product Manager Search. Bert is verantwoordelijk voor de kwaliteit en innovativiteit […]

    Het bericht Bert van Dijk Bing EMEA Influencer of the Year verscheen eerst op Traffic4u.

  5. IPG MEDIABRANDS LANCEERT DIGITAL MARKETING LABEL REPRISE

    IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van onder andere Initiative, UM, Traffic4u en Yune lanceert digital marketing label Reprise. Reprise Nederland zal bestaan uit de ruim 150 professionals van Super Digital en Traffic4u. IPG Mediabrands creëert met de uitrol van Reprise in 42 landen één digitaal powerlabel voor haar klanten. Met deze zet speelt het van oorsprong Amerikaanse concern in op de behoefte van haar […]

    Het bericht IPG MEDIABRANDS LANCEERT DIGITAL MARKETING LABEL REPRISE verscheen eerst op Traffic4u.

  6. Traffic4u wint drie Dutch Search Awards

    Wat een avond! Een tal van nominaties resulteerde gisteravond in drie Dutch Search Awards voor Traffic4u! Gisteravond werden in DeFabrique in Utrecht voor het derde jaar op rij de Dutch Search Awards uitgereikt . Traffic4u was met haar klanten Jumbo, Mercedes – Benz, NS en Wehkamp genomineerd. Ook waren Traffic4u consultants Oeds Baart en Gerben […]

    Het bericht Traffic4u wint drie Dutch Search Awards verscheen eerst op Traffic4u.

  7. Pitch jouw idee, product of startup op The Floor is Yours 2018!

    Je hebt een steengoed idee. Misschien is het zelfs al een product geworden. Of een startup. Je staat te springen om de wereld daarmee kennis te laten maken. Dat kan op ‘The Floor is Yours’! Net zoals voorgaande jaren staat ook dit jaar de laatste Online Tuesday van het jaar in het teken van innovatieve […]

    Het bericht Pitch jouw idee, product of startup op The Floor is Yours 2018! verscheen eerst op Traffic4u.

  8. Black Friday: Happy Friday? Vijf tips voor een succesvolle afsluiting van het jaar

    Het is alweer november en dus komen kortingsdagen zoals Singles Day, Black Friday en Cyber Monday er weer aan. Een beetje retailer doet hier aan mee. Toch? Maar is het eigenlijk wel aantrekkelijk om mee te doen? Wat vraagt het van je organisatie? En ook: wat moet je doen om de kortingsdagen tot een succes […]

    Het bericht Black Friday: Happy Friday? Vijf tips voor een succesvolle afsluiting van het jaar verscheen eerst op Traffic4u.

  9. Traffic4u achtmaal genomineerd voor de Dutch Search Awards

    De derde editie van de Dutch Search Awards komt eraan. Traffic4u is maar liefst acht keer genomineerd. Een resultaat om trots op te zijn! Jumbo is (in samenwerking met MediaMonks en UM) genomineerd voor de Beste Video Campagne, Mercedes – Benz voor het Beste gebruik van Search in Automotive, NS voor de Beste Lokale Campagne en […]

    Het bericht Traffic4u achtmaal genomineerd voor de Dutch Search Awards verscheen eerst op Traffic4u.

  10. Grand Prix Content Marketing nominatie voor social campaign Wavin

    Wavin, Europees marktleider op het gebied van kunststof leidingsystemen en IPG Mediabrands zusjes Traffic4u en Yune zijn samen genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing Award voor de inzet van social binnen de B2B campagne ‘De Wavin Straatkolk’. De wat? Juist ja, de Wavin Straatkolk. Dé kolk die zorgt voor een feilloze afvoer van regenwater […]

    Het bericht Grand Prix Content Marketing nominatie voor social campaign Wavin verscheen eerst op Traffic4u.

Alles-in-één-vergelijker en vergelijk internet, bellen en televisie.